JIEWU – Streetdance in Shanghai
Wondering if China has a streetdance-culture and how it looks like, I bumped into an enthusiastic dance-crew at the Shanghai University. They took me along for a journey around the Shanghai streetdance-culture which seems similar to the western streetdance, but at the same time, has it’s own very chinese developments and trends.