A small crew accompanies world champion in the skiff, Jeannine Gmelin for 20 months in her everyday life, during training, at competitions and in her free time, until she answers the key question of the film herself in the summer of 2020 in Tokyo: will she become an Olympic champion?
We experience doubts, hopes, crashes, great moments of a top athlete who, in addition to 30 hours of training per week, also thinks about the world outside the rowing boat and the weight room.