JAKE
After a language study trip to New York, a 16-year-old girl from Appenzell gives birth to a child conceived with an African-American man. The black baby girl is immediately given up for adoption. At the age of eight, the girl named Jacqueline, realizes that she was born into the wrong body. She now knows “I AM A BOY”. As Jeremy, she embarks on a long journey of self-discovery for an identity as a man, characterized by inner turmoil.