Jaco
For many soldiers in “Her Majesty’s Army”, “Jack O'Melly” counts as one of their own. But Jacomelli isn't English, his blood is Swiss. In his film, director Gandolfi paints a vivid and spirited portrait of the English soldier from canton Ticino.