J'peux pas perdre
Every day, Chouaib, a 20-year-old, goes door to door, trying—sometimes successfully, sometimes not—to sell frozen products to strangers. Since his father left, he has lived alone with his mother and sister. Rather than following the conventional path to success, Chouaib is determined to chase his dream of becoming a rap star. With firm determination, he and his group of friends push forward, supporting each other in their relentless pursuit of a better life.