J'ai énormément dormi
In her studio, artist Johanna Monnier tells us about her relationship with her work: living sculptures, costumes made of imaginary beings… Through her creations she has found security, a way to exist and to love. Her words enlighten the sensitive universes she brings to life with the help of the director. A movie about the act of creation as a life force.