Invincible
From 2016 to 2018, the filmmaker accompanied Joanna Jedrzejczyk, a multiple UFC world champion, where she conquered the world of female MMA. To stay at the top, the Polish fighter has to constantly confront her opponents and her own body, which is forced to make superhuman efforts over and over again. The film reveals what goes on behind the scenes of modern gladiatorial combat and relentlessly shows the blood, sweat, tears and loneliness that are the price of success in the sport on a global scale.