Into the Blue
Noé, 30, a trans actor from a privileged background, and Kito, 25, an aspiring poet and musician, meet at Noé's family villa on the Côte d'Azur to celebrate their three-year anniversary. But beneath the glittering surface of the Mediterranean, their love story is falling apart. When Noé lands a major role in London and expects Kito to follow, their incompatibility becomes evident.