Intime Skizzen
Leoš Janácek’s “Intimate Sketches” are rendered by the musicians of the Mondrian Ensemble: paraphrased, rerecorded, rethought, counteracted – and accompanied by the open ear of the recording device and the watchful eye of the video camera.