Inhale
A human character finds herself in an uncanny, timeless place. Gradually she finds out, that the artificial landscape has its own agenda. Tensions arise: Who is in control, and who will surrender? The video poem explores the fundamental question of whether two radically different bodies can find a way to relate to each other and form a symbiotic bond, and what new potential such a hybrid post-human being might have?