Influenza
The countryside. Several weeks earlier, a quarantine had been declared. A couple in their thirties find themselves shut away in a isolated holiday house. Men of the health protection service are all around. The confrontation between John and Lucie in this “huis clos” is full of suffocated tension and make them rebel in their own way against external threat.