A Swiss museum, audience and dancers become a living work of art. Immerse yourself in the universe of MOPS_DanceSyndrome a professional company made up entirely of dancers with Down Syndrome. In a unique atmosphere and intensity, a danced path through the various rooms of MAH-Musée d’art et d’histoire Geneva reveals the encounter and dialogue between "L’ordre des choses carte blanche à Wim Delvoye", and the works of the permanent collection. A choreosophy, a singular testimony of gestural culture, a shared human experience where body, mind, and soul open up to a new awareness.