Impunity
In 2002 a process of historical proportions began in Columbia. In the 1990s approximately 40'000 people were tortured, massacred and deposited in mass graves throughout the entire country. Standing trial are paramilitary militia whose networks extend as far as the highest governmental levels, proving to be a crucial text for the Columbian society.