Immersion
Charles finds his daughter lifeless in her apartment. His wife Cécile finds out about it through a mysterious phone call and decides to slit her wrists. When Charles comes home he finds Cécile’s body in the bathtub. Shortly thereafter his daughter mysteriously reappears.