IDODO
The story of how reef fish got their beautiful colours. Long ago the fish transformed into humans and came onto land to celebrate and dance. Once the sun set, they hurried back into the sea, leaving behind a big mess. Curious as to who occupied the village in their absence, the villagers of one island plan to find out who these uninvited visitors were. What they would soon discover, leaves them astounded and mesmerized.