I ovo je Beograd
In short, dense sequences, this essay captures seemingly random moments in the every day life of the city of Belgrade and its inhabitants. The interaction of images and music gives the film its own rhythm, a pull that is hard to resist. And all of a sudden, this foreign city becomes oddly familiar.