I fisici
The grotesque tragicomedy Die Physiker by Dürrenmatt takes shape through fiction shoots and theatre rehearsals of a theatre company. Within the walls of the clinic, which blend with those of the theatre, between detective story and melodrama, the protagonists gamble with the future of humanity. A play from the '60s which loses none of its relevance.