Hylas und die Nymphen
The corpse of a young man is floating among the water lilies in the pond of the city park. Three female suspects are quickly found and are being interrogated. The nymphs of our generation. They are vulgar, deceitful and innocent. And they take great pleasure in it. Lolita chooses anarchy.