Hyènes
In Colobane, people expect the return of Linguère Ramatou, a former local girl now rumored to be richer than the World Bank. But her generosity has its conditions: she offers a check of ten billion for the death of Dramaan Drameh who refused to admit that he was the father of her child 30 years ago. “Life made me a whore, now I'm turning the world into a brothel” she tells the citizens of Colobane.