Huile sur vent
Water and wind mold a fragile landscape through which the reflection of a lone old man slowly fades away. An island full of wild olive trees emerges on the waters that seem to have flooded everything. On his way to the island the wind is transforming his image and leaves us only his voice in the distance of this landscape that will also disappear.