Hotel Jugoslavija 1.0
The story of the Hotel Jugoslavija in Belgrade, which has played witness to the country's numerous historical changes. One of the hotel’s former managers and an employee talk about a bygone epoch, while the filmmakers' camera pans over the stern architecture of the place, returning us to the hotel's reconstruction in the present.