Holy Highway
In Goa, a Catholic woman, Mathilde, and Manoj, a Hindu man, protest against the construction of a motorway. Seven kilometres of concrete have destroyed forests and cut entire villages in half. At the same time, Yash, a taxi driver, awaits the completion of the work. Following the construction site like a red thread, the film offers a reflection on development and tourism.