Hoffen auf bessere Zeiten
Ocotober 23, 1991: just as the peace treaty between the civil war parties in Cambodia was being signed, the mobilisation of the Serbs escalated the clashes inYugoslavia. In Switzerland, the heaslines of the daily paper "Vaterland" referred to the redimensioning of the Swiss Army: "Ammunition factory is optimistic and hopes for better times"