Hladivode
On the heights of Sarajevo, in the fog, we discover men who are milling around an abandoned house. Who are they? What are they doing? What tracks are they busy trying to erase? In one movement, a slow tracking shot, we see the connection between wild nature and rectilinear construction, the gestures of the present and the ruins of the past, characters who are very much alive and History that is still raw.