Hive
During an evening out with friends, Maya, a photography student, discovers that she is the only one who cannot hear her inner voice – a phenomenon known as aphantasia. Her friends Luna, Claire and Zuri decide to help her imagine this voice visually by creating an avatar on a video game. During this time with her friends, Maya receives a message that she has been waiting for for a long time. A place, a time, a password. It is important for her to go and she decides to take her friends with her.