His Mother's Voice
Alexander (35) stumbles across reminiscences from his childhood, among them a tape recording. Alexander and the tape visit the fatally ill mother in hospital with the intention of confronting her with this record of the past. But his mother surprises alexander and the film takes off - into an unreal world.