hin & zurück - tamo & ovamo
A film by and about young people from district 4 in Zurich and from Sarajevo. Meetings between the youth from both cities set an exchange in motion that transcends cultural, religious and ethnic boundaries. Questions about what it means to be a foreigner, about religion, violence, discrimination and racism are the central theme.