Hier und Jetzt
Jo should be preparing for an exam, but suffers from a creative block. To overcome this, she is advised to do absolutely nothing. But how in the world can you do “nothing”? Because he is terrorised by his thoughts, Luk decides to take time out to escape from the menacing madness. But whose thoughts actually preoccupy his mind? Gibsi has an offer for a gig and is paralysed by stage fright. But if she cannot do the gig now, then when? A dramedy about the minor, self-inflicted adversities of everyday life staged by an ensemble of amateur actors.