Hie chunt ds Wallis
Switzerland and its 26 cantons - but one of them is fed up! The Valais is being swamped by tourists from “Outer Switzerland”, freedom and space have become rare commodities in the alpine canton. The regional television channel, Horu TV, embarks on a mission to enlighten the rest of Switzerland about what life is really like beyond the seven mountains.