Hiatus – VR
The project is an immersive experience of nuclear fission. Based on the principle of polyphony, this modern tale invites users to immerse themselves in the microscopic and macroscopic scales of a nuclear winter. You can change your point of view at any time to experience the story as a plant or a Yokai creature.