Hexenwahn
Europe, 1642: during the Thirty Years' War, citizens accuse a young woman of witchcraft. The mayor and alderman Leo Pfyffer sentence her to death. Only Simon, his son, attemps to help. The execution is set for tomorrow. What should Simon do?