Hérésies
In France of tommorow, the nationalist government has set a law concerning youth. Viola, a 16-year-old, decides to join the religious order. There, far from the city, in the Cévennes countryside convent, young people devote their lives to God. Their convivtion is such that it looks weirdly linked to strange white pills.