An intimate look within the cosmos of a human collective based on inclusion and culture. The film depicts the courage and will of this Switzerland based collective striving to change social norms. We get to know a colorful group of individuals from very different backgrounds, who live an alternative, inclusive form of togetherness. The initial success of their institution triggers questions about its future and brings the collective to a tipping point. Over the course of two years, filmmaker Christian Knorr documents the journey of the collective and shows their tightrope walk between idealism and reality.