Hebammen – Auf die Welt kommen
The everyday life of midwives unfolds on the threshold where new life is born and life may fade away. The film shows how midwives support couples during pregnancy and birth. It lets us participate in the balancing act between a safe and a perfect birth. The film provides an insight into a mystery that is considered both a miracle and a high-risk medical undertaking.