HCD – Der Film (Teil 1)
The film portrays the rich history of the HCD, Hockey Club Davos, and its heroes of days gone by: their championship title in 1960, the bleak seventies, their lowest point when relegated into first league in 1990, and their resurgence in 1993 as Switzerland’s most successful ice hockey club.