Hawar, our Banished Children
In 2014, Daesh took control of Northern Iraq, home to the Yazidi community. They separated families, killing the men and kidnapping the women and girls, who were then “offered” to the jihad fighters. The reporter and filmmaker Pascale Bourgaux tells the story of the children born during this period of captivity, “the bastards of Daesh”, shedding light on this human tragedy.