Hard(ys) Life
Hardy Hepp, artist, musician, composer, arranger, singer-songwriter… a full-blown artist par excellence. With camera and microphone, Rolf Lyssy observed this distinctive, multitalented Swiss veteran in the search, creation, and design of his works and interviewed him to gain more insight into his career shaped by fiery emotions. The result is a cinematic journey by means of images, colours, notes, and sound forms taken from Hardy’s creative work and his musical career – as the first Swiss pop singer – which began in the ‘60s.