Happy Tobikomaki
An evening at the sushibar Crazy Fish: A lonely odd tries to court the restaurant’s head, a japanese-swiss family goes through cultural conflicts, a gastro critic meticulously examines the titbits. And California Roll Tobikomaki turns on the conveyor belt.