Handjobs
Handjobs tells an epic tale of rise and fall – in just under four minutes. Hans leads a life without joy or ambition. But then, a fashion scout discovers that he does have one special feature: an insanely beautiful hand. Hans becomes a hand model superstar. Suddenly there is money, fame, and – even though they only want him to use his hand – lovers. But things get out of hand. What starts with Hans’ precious companion refusing to do basic chores, escalates into a drama of Macbethian dimensions.