Habibi Sami
Sami has successfully integrated into Switzerland with his restaurant “Pittaria” and experiences a sense of belonging that he missed in Israel as part of the Palestinian minority. Nevertheless, he is characterized by a longing for his country of origin and is confronted with an inner conflict. The film tells the story of Sami's journey through two homelands to find himself.