Grozny Dreaming
A chamber orchestra would like to deliver a peace message: the language of music is universal. It is indeed possible to perform together and live together in spite of different nationalities (ethnic groups, languages, religions and cultures) and even when at war with one another. The film would like to convey a universal message: you must believe in your own dreams. It doesn’t matter whether or not they come true, at least you will have tried.