Gotthard – One Life, One Soul
In the early 1990s, two young rockers – Steve Lee and Leo Leoni – founded one of the most successful Swiss bands of all time: Gotthard. Twenty-five years later, Leo, Hena, Marc and Freddy, together with Nic, the new singer, still play gigs all over the world with the same passion. Between concerts, recording studios and with the help of very rich archives, they tell us their turbulent story.