Glück ist ein warmes Gewehr
Five characters. Five novels. One room. Five fictional characters meet in a bunker, a rancid bar or in an underpass furnished by its homeless inhabitant – a non-place that condemns them to eternal togetherness. Driven by the failure in their histories, they seek peace and comfort in people who can not offer them any. In this restless loneliness, the hope for moments of humanity glows.