Glow
She was a muse, model and performer – a star, dazzling and intense. Lady Shiva managed to rise from streetwalking to the top. She lived in the fast lane and died tragically young. Her dream was to become a singer. With her companions, we trace her life during a vibrant time that kindles a yearning and provokes until today. The film takes us on a rebel's odyssey in search of identity, telling of an irrepressible desire for freedom in all its beauty and destructive force – and a stirring friendship and love.