Gloria!
The film is set in a convent boarding school for girls in Venice at the end of the eighteenth century and tells the story of Teresa, a young woman with visionary abilities. Together with a small group of extraordinary musicians, she leaps across the centuries and defies the dusty old regime by inventing a rebellious, light and modern music. Pop!