Glass World Project – Nature & Human
Glass World is an audiovisual work dedicated to our Earth. This cross-media project includes a film and an audiobook exploring climate change, nature, and human existence. With immersive sounds, breathtaking visuals, spoken poetry, and scientific insights by Dr. Mark Benecke, Glass World takes us on an inspiring journey that encourages reflection.