Girl America
The poignant story of a forsaken girl raised in totalitarian Czechoslovakia blends surreal visuals with the stark reality of one girl's struggle for redemption. They called her Girl America. Once a girl, now a woman. How hard can you get hit and keep moving forward? Girl America is not just a story of overcoming; it's an emotional odyssey that celebrates the resilience of the human spirit, the transformative power of hope, and the pursuit of authentic happiness beyond fairy-tale endings.