Part of the omnibus film Find a Film! The cash must flow, they say. Switzerland's second largest bank went bankrupt at the beginning of 2023, resulting in a forced merger with Switzerland's largest bank. Amounts of billions are being guaranteed by the state. There are many numbers and many zeros. What is the price for all the cash that flows?