Galaxie gramophone
A girl and her father meet to remember her father’s past. A Revox tape with his old rock band rehearsals, full of a past youth, help to create a discussion about the way that life and the concessions we make, turn around. “Where do I come from?” and “Where am I going?”. Those are the questions that a young filmmaker asks her father and to which he tries to answer, mixing misunderstandings and lost memories.