In the beginning was the letter. Only one letter, to be precise. The letter G, as the ancient Kabbalists say. Only this made the birth of God possible, and therefore, the creation of the universe. But what happens if the universe wants to grow bigger and bigger, enslaved quite literally by megalomania? Will the secret be revealed today?